Beste clubleden,

Dé seizoensafsluiter komt er weer aan

HKC Laddertornooi       Zaterdag 22 juni 2019

Vanaf nu kan er ingeschreven worden via :

• Twizzit : bericht sturen naar Nadia Van Bedaf
  • OF
  • Mailtje naar dave.nadia@skynet.be

Vermelding : laddertornooi 2019 + naam en voornaam van beide deelnemers doorgeven.

Inschrijven kan tot en met 16 juni, doch wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt en vol is vol !

Praktisch :

Aanvang koppel ladderen : 11h – we gaan verder op het initiatief van de vorige seizoenen,       koppel ladderen, géén inlopers . Het wisselen van partner tijdens het tornooi wordt niet toegestaan, indien één der spelers niet verder kan spelen, betekent dit het einde van het tornooi voor dit koppel.

Deelnemers : vanaf U16 OF geboren in 2004 of vroeger, of je nu speler, sympathisant, ouder, broer, zus, tante of nonkel bent. Koppels moeten bestaan uit 1 vrouw en 1 man J.

Deelname prijs : 2 euro per persoon .

Voor U6, U8, U10, U12 en U14 worden aparte activiteiten georganiseerd, meer info hierover komt via desbetreffende trainers. Er zal ook weer een springkasteel komen voor onze kleinsten.

Vanaf 12h zal de keuken geopend zijn én de dag wordt zoals altijd afgesloten met een spetterende barbecue ! (meer info volgt via het keukenteam)

Massaal inschrijven is dus de boodschap, zodat we dit seizoen kunnen afsluiten met een weergaloze clubdag !

Voor meer info kan u steeds terecht bij Tom (tomvandenwyngaert@telenet.be) of Nadia (dave.nadia@skynet.be)