Beste leden,

We gaan dit jaar eens een andere verkoopactie organiseren voor de sponsoring van ons jeugdweekend dan we gewoonlijk doen. We verkopen deze keer mooie azalea’s. De opbrengst van deze verkoop gaat helemaal naar de financiering van het jeugdweekend. Om de jeugdreis voor iedereen mogelijk te maken, betaalt de club een deel van de reis voor elk jeugdlid. Om dit te doen lukken, rekenen we een beetje op jullie. Haal jullie verkooptalenten boven, ga even langs bij familie/vrienden en steun hiermee onze jeugd! Als deze plantjes goed verzorgd worden, gaan ze een hele tijd mee en brengen zo kleur in jullie interieur! Je steunt er tegelijkertijd onze fantastische jeugd mee!

De plantjes kosten 6€. PROMO: 2 voor €10.

Ze zijn te krijgen in rood, roze, wit en bicolor. We starten nu met een voorverkoop en op zaterdag 18 maart gaan we een verkoop organiseren door de straten van Hoevenen en omstreken. Via volgende link kunnen jullie de azalea's bestellen: https://forms.gle/N2r9ocaTq5BJAUQ76
De plantjes, die jullie in voorverkoop besteld hebben, kunnen dan ook afgehaald worden in de kantine op 18 maart.

Foto's bij het bestelformulier zijn puur illustratief.
Betalen doe je op het rekeningnummer BE32 7895 8857 5002 met als opmerking " AZALEAVERKOOP 2023 + VOORNAAM NAAM"

De HKC-jeugd dankt jullie!