Beste leden,

Onderstaand bericht werd zonet gepubliceerd op de Facebook pagina van de gemeente Stabroek. Ten gevolge hiervan zullen de trainingen tot 31/3 niet doorgaan. Zodra we meer informatie hebben, zullen we dit doorgeven. We hebben van de KBKB nog geen info ontvangen over de veldwedstrijden maar we verwachten dat de wedstrijden die in maart gepland staan, zullen uitgesteld worden.

"Burgemeester Rik Frans heeft vandaag samen met de veiligheidsdiensten besloten alle publieke evenementen (zowel binnen als buiten) op het grondgebied Stabroek met inbegrip van de sportcompetities en de reguliere samenkomsten voor trainingen en jeugdwerk te verbieden omwille van de coronacrisis. Dit verbod gaat onmiddellijk in tot en met 31 maart 2020. Verlenging van het verbod is mogelijk. Vanaf morgen zal er meer info beschikbaar worden op de website van Stabroek."