Vrijdag om 19u45 is het infoavond in de kantine over het jeugdweekend.

Vrijdag 21 september is het vriendjestraining voor de jeugd. Iedereen mag dan broers/zussen/neefjes/nichtjes/vriendjes en vriendinnetjes meebrengen om een keer samen te trainen.

De wedstrijden van onze senioren en gewestelijken staan reeds op de site van de Korfbalbond.

Binnenkort verschijnen ze ook op Twizzit.

Beste leden,

Met trots kunnen wij jullie melden dat er een T2 gevonden is voor de kernploeg. Glenn Lanckbeen zal Tom Bastiaenen assisteren tijdens het komende seizoen.

Tom heeft onder andere gespeeld bij Riviera, zet zich elke dag in voor de KBKB en heeft reeds ervaring als coach bij o.a. de U19.

Glenn speelde tot voor kort bij ASKC en heeft zijn eerste trainerervaring opgedaan bij de senioren als T2 van K.C.Leuven.

Beide heren brengen zo veel ervaring mee naar Hoevenen. We zijn ervan overtuigd dat zij onze kern optimaal kunnen begeleiden.

Wij heten hen van harte welkom en wensen hen veel succes!

Tom Bastiaenen Glenn Lanckbeen

Voor zij die het gemist hebben:

Winnaar U10: Lander Commers

Winnaar U12: Tess Van Den Wijngaert

Winnaar U14: Zeno Druyts

Winnaars koppelladderen: Jens Dierckx & Sofie Verbist

Vandaag werd er geloot voor de beker van België voor de senioren.

Onze A-ploeg zal op vrijdag 31 augustus spelen tegen Kapellen. Dit op ons eigen veld om 20u.

Voor het volledige schema volg de link:

Loting beker senioren

Beste leden,

Om het seizoen in stijl af te sluiten, kunnen jullie op zaterdag 23 juni, aansluitend op het laddertornooi, genieten van een heerlijke barbecue.

Inschrijven kan via het bestelformulier voor 18 juni!!

Bestelformulier bbq 23 juni

Beste leden,

Gelieve voor 31 mei uw lidgeld te betalen, u krijgt 10€ korting bij tijdige betaling.

Meer info:  http://hoevenenkorfbalclub.be/?oid=25513&pid=21874

Vanaf nu kan er ingeschreven worden via :
- Twizzit : bericht sturen naar Nadia Van Bedaf – vermelding laddertornooi 2018
- Mailtje naar dave.nadia@skynet.be
Inschrijven kan tot en met 17 juni, doch wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt en vol is vol !
Praktisch :
Aanvang koppel ladderen : 10h – we gaan verder op het initiatief van de vorige seizoenen, koppel ladderen, géén inlopers . Het wisselen van partner tijdens het tornooi wordt niet toegestaan, indien één der spelers niet verder kan spelen, betekent dit het einde van het tornooi voor dit koppel.
Extra : tussen 14h en 16h wordt het tornooi stilgelegd zodat we massaal kunnen supporteren voor onze Rode Duivels (België – Tunesië). Hierdoor is er dit jaar ook geen penalty tornooi voorzien.

Op vrijdag 18 mei is het aan de ouders van onze jeugdleden om zelf eens een korfbalwedstrijd te spelen en om op een plezierige manier kennis te maken met de korfbalsport.

Inschrijven kan vanaf nu bij Nadia (mama Nikki, Tess, Gwen) Of via dave.nadia@skynet.be

Aanvang : 19h – iedereen graag 10 minuten op voorhand aanwezig

Kledij : sportieve kledij aangepast aan de weersomstandigheden,

shoes indien mogelijk – doch niet noodzakelijk

Meebrengen : een uitstekend humeur, sportieve vaardigheden zijn

niet vereist :)

Extra : naast onze kantine zal ook onze keuken geopend zijn, u kan hier terecht voor allerhande gefrituurde hapjes.

Dit evenement mag u écht niet missen !

M T W T F S S
Respect