Op vrijdagavond 24 november gaan we met de jeugd speculaas verkopen in de buurt van de kantine van Hoevenen. Het zou fijn zijn als we dat met velen samen zouden kunnen doen.
De jeugd zorgt, onder begeleiding, voor de verkoop van de speculaas. Ouders zijn welkom om ons te vergezellen.
Iedereen is welkom vanaf 18u, we zouden graag met de eerste groepen vertrekken om 18u30.
Nadien voorzien we warme chocoladeverkoop en poffertjes.
Graag in Twizzit aangeven indien je niet aanwezig kan zijn.
Zo kunnen wij inschatten hoeveel eten en drinken we ongeveer moeten voorzien.
We kijken er alvast naar uit!
Groetjes,
Jeugdweekendcomité

Op zaterdag 2 december vanaf 14u verwachten wij de Sint in de kantine. Hiervoor zouden wij graag zoveel mogelijk jeugdspelers verwelkomen zodat ze vergezeld van een pannenkoek en chocomelk, samen kunnen aftellen tot de komst van Sinterklaas.

Welkom bij Hoevenen Korfbal Club!

Op deze site vindt u alle informatie over onze club.

Ben je geïnteresseerd om lid te worden, klik dan op deze link en laat je gegevens achter dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Op de trainingen pagina vind je alle info over de trainingsmomenten.

Heeft u nog vragen stuur dan een mailtje naar hoevenen@korfbal.be

Decathlon clubkaart

Vanaf dit jaar beschikt Hoevenen Korfbal Club over een eigen Decathlon clubkaart. Leden, bestuursleden, vrijwilligers en sympathisanten kunnen zich met hun eigen Decathlonkaart aansluiten bij de Decathlon Clubkaart van onze vereniging! Wat zijn de voordelen? Je krijgt éénmalig 400 punten op je klantenkaart (= 1 cadeaubon van 6 euro bij een Decathlonfiliaal naar keuze) én met elke aankoop bij Decathlon steun je onze vereniging. Hiermee kan u onze club helpen om punten te verzamelen. Met deze punten kan de club dan materiaal aankopen!

Via onderstaande link of in een Decathlon winkel kan u uw klantenkaart koppelen aan onze club.

Zowel onze U12 als onze U14 ploeg behaalde de 1ste plaats in de voorronde veld!

Proficiat aan de spelers en trainers!

Beste leden en ouders,

Aangezien er weer heel wat nieuwe leden zijn bijgekomen en onze club ook continu evolueert, willen wij graag alle leden en ouders uitnodigen op een algemene infosessie over onze club. Deze zal doorgaan op vrijdag 17 november om 19u30 in onze kantine.

Punten die toegelicht zullen worden: algemene info over korfbal en onze club, wie is wie, jeugdbeleid, praktische informatie, werking Twizzit, communicatiekanalen, vrijwilligerswerking, komende activiteiten,,…

Dankzij onze sponsor Star Keukens en onze plaatsers Luc, Marc, Steve en Hans is onze keuken vernieuwd!

Op vrijdag 27/10 gaat ons jaarlijks Halloweenfeest door.

Afspraak om 18u aan de kantine.

Hierbij vinden jullie alvast meer informatie en de gegevens om in te schrijven

M T W T F S S
Respect