Alle leden zijn hartelijk welkom op onze Jaarlijkse Algemene Vergadering. Je kan je stem uitbrengen vanaf 16 jaar en je aanwezigheid wordt beloond door een drankbon.
Steunende leden hebben geen stemrecht.
Kan je niet aanwezig zijn en wil je toch je stem laten horen, dan kan je een ander lid volmacht geven door het formulier dat je toegestuurd werd via Twizzit in te vullen.
Andere formulieren worden niet aanvaard en je kan slechts van één persoon volmacht krijgen.

Tot slot nog even meegeven dat we nog steeds op zoek zijn naar nieuwe bestuursleden. Indien u hierin geïnteresseerd bent, heeft u nog tot vrijdag (25/3) om u te melden bij Nick Van Noten.

Tot zaterdag!

Hoevenen korfbal is een club met ruim 220 leden, waaronder een 100 tal jeugdspelers.

We zijn actief sinds 1974 en de jongste jaren is de club enorm gegroeid.

Er zijn ondertussen ook vele investeringen gebeurd zowel qua accommodatie (kunstgras) als kwalitatieve ondersteuning.

Om het groeiende aantal jeugdleden een leuke maar zeker ook kwalitatieve opleiding te geven zijn wij op zoek naar jeugdtrainers voor alle categorieën
Jeugdploegen trainen bij ons 2x per week  en spelen 1 match per week.

Zijn jouw eigenschappen  ?

• Passie voor modern korfbal
  • Positief ingesteld
  • Willen werken aan de optimale ontwikkeling van jonge spelers zowel op mentaal , sociaal als sportief vlak
  • Samenwerken met andere trainers schrikt je zeker niet af
  • Vlotte omgang met jonge spelers

Wij bieden je :

• Een gezellige, familiale club
  • Een duidelijke visie waarbij ook inbreng van iedereen belangrijk is.
  • Degelijke verloning ( vrijwilligersvergoeding volgens diploma )
  • Samenwerking met een enthousiast kader
  • Mogelijkheid tot het volgen van (extra) cursussen of bijscholingen

Heb je het gevoel dat dit echt iets voor jou is?

Aarzel niet en neem contact op met onze jeugdcoördinator :

Elke Pladis : elke_pladis@hotmail.com – 0474322702

Van 25 tot 30 oktober vindt het EK korfbal plaats in Antwerpen. De finale is zaterdag 30 oktober om 19u in de Lotto Arena.

Alle info over de wedstrijden en tickets vindt u op onderstaande site:

Welkom bij Hoevenen Korfbal Club! Iedereen is welkom bij onze club vanaf 3 jaar.

Wil je lid worden bij onze club of wil je meer info: klik dan hier voor het info formulier of stuur een mailtje naar hoevenen@korfbal.be

Kom jij ook proberen?

De volgende regels zijn van toepassing bij het gebruik van het kunstgrasterrein. Gelieve deze strikt na te leven.

1. Gebruikers van het kunstgrasveld mogen alleen met schone sportschoenen het kunstgras op. Zorg dus voor schone sportschoenen vóór je het veld op gaat, gebruik de mat.
  2. Het veld betreden met sportschoenen met ijzeren of aluminium noppen en schoenen die niet geschikt zijn voor kunstgras is NIET De schoenen die wel toegestaan zijn:
    • Kunstgrasschoenen
    • Voetbalschoenen met minimaal 13 kunststofdoppen.
  3. Het kunstgrasveld is uitsluitend toegankelijk voor de spelers, hun teamleider, hun trainer en natuurlijk de scheidsrechter. Alle publiek dient zich achter de veldafscheiding op te houden. Ook het staan van het publiek tegen de binnenkant van de veldafscheiding is dus niet toegestaan. Dit geldt ook tijdens trainingen.
  4. Betreed het veld alleen via de toegangspoort. Klim niet over of onder de omheiningen.
  5. Geen kauwgom op het veld.
  6. Geen glaswerk op of rond het veld.
  7. Het veld mag absoluut niet betreden worden met rookwaren en/of vuur.
  8. Huisdieren, kinderwagens, e.d. zijn van harte welkom op het complex, maar NIETop de kunstgrasvelden.
  9. Het slepen met doelen en doelplaten is niet toegestaan (graag optillen bij het verplaatsen).
  10. Na de training of wedstrijd de kledij goed uitschudden. De rubberkorrels zijn namelijk schadelijk voor de wasmachine.

HKC dankt je!

Hoevenen Korfbalclub Luxe Paasontbijt

Zondag 4 april 2021
Assortiment pistolets (6 stuks), 2 croissants, 2 mini koffiekoeken, 2 mini donuts, preparé, kip curry, paassalade, kippenwit, salami, hesp, kaas, choco, confituur, boter, 2 flesjes fruitsap, flesje cava (37,5cl)
€39 voor 2 personen met bubbels
(Afgehaald)
€34 voor 2 personen zonder bubbels
(Afgehaald)
Eventuele extra persoon + €20 met bubbels
Eventuele extra persoon + €17 zonder bubbels
Kinderontbijt: 4 mini sandwiches, mini donut, choco, confituur, salami, fruitkaasje, kinderworstje, Kinder surprise ei
€9 euro
Levering aan huis mogelijk + €5
Enkel in Hoevenen, Stabroek, Ekeren, Kapellen, Zandvliet, Berendrecht (verdere afstand na overleg)
Iedereen die een bestelling plaatst maakt kans om één van onze 2 grote chocoladefiguren te winnen!!!!! Winnaar wordt geloot op vrijdag 2 april.
Bestellen kan tot en met dinsdag 30 maart via renate.korfbal@gmail.com.
M T W T F S S
Respect